Monday, January 9, 2012

Johor Premium Outlet Yaww

As salam,

yeahhhh, satu Malaysia ni gempak dengan kehadiran tempat shopping terbaru kat Johor ni, Johor Premium Outlet (JPO) ko main Johor tanah tumpah darahku, glamour sungguh dengan segala projek, Iskandar Malaysianya, eh, dan ada Legoland pulak, dengar standard Universal Studio Singapore (USS) nak bayar tiketnya. Kelasss kau, Johor!

Maka, dengan itu,

saya yang kepochino, bile semua orang dah bercerite pasal JPO nih, macam tak best lah kan kalau tak pernah pergi, walaupun tak berniat nak beli, tapi rase gerekkk ar kan kalau dah pergi.

Yelah, kenkononnya bila orang tanya kau pernah pergi JPO tak?,

Pernah, kau tau tak...JPO tuh, blablabla....

ibaratnya macam orang bercerita pasal Baskin Robbins, Tutti Frutti, Haagen Dazs,
Kau pernah makan?

Pernah, aku suka perisa mango ...blabla

walaupun hakikat sebenarnya,ngecek kawan punya, huhu...

Okay, aku pergi dengan sahabat sejak dari zaman sekolah menengahku, Wani a.k.a Tubeng ( Tudung bengkok)


Dari UTM, pergi arah Senai, pastu arah Kulai Jaya, pastu nampaklah JPO berdiri gah di tepi highway.




Tubeng terkesima aku menangkap gambarnya dihapan butik Coach, okay depan tu orang line up , nak masuk butik . 

Antara jenama yang ada kat sini, yang aku sempat jeling, ialah Burberry, Oroton, 
Memang tak ar kan aku nak masuk, so, tak yah beratur. 

Lagi, Espirit, Roxy, Quicksilver, Levi's, Guess, La Senza, Armani Exhchange, Carlo Rino, Bonia, Fossil, Clarks, Poney, Cotton On, Padini, Vincci, Adidas, Nike, Charles and Keith etc

Kita masuk jek butik yang tak payah beratur, yang mungkin mampu milik dan terpaksa berebut-rebut dengan ramai manusia

Jenama kesukaanku,

Fossil

 mak cik!



 Tubeng with Fossil sling bag. Coolkan?!

Ya, suka tak bermaksud  memiliki .




Carlo Rino, not really into it.


at Roxy.



 cotton on jelah, mampu punyer.





Tapi, yang belinya tubeng jelah kan , aku tengok jeklah.








Bayar parking 3 hinggit sekali masuk, tapi tolonglah beli mesin Auto Pay tu banyak lagi. Setakat mesin je kot, bukan kene gajikan orang.


walaupun harga jeans Levi's seratus lebih, weh, mane nak jumpe weh, tapi sebab aku malas nak beratur masuk fitting room. so babai.

Satu jek barang yang aku beli,


 Shades, Vincci RM20 (one for RM 29.90, two for RM40).

Bajet emo, pastu amik gambar sendiri,
eleh, setakat vincci tak payah lah sampai JPO kan.

md ::: kereta rosak, mak tak bagi merayap lagi.

No comments:

Post a Comment

terima kasih sudi baca :D