Sunday, March 27, 2011

Ini pasal perempuan-perempuan punya benda

As salam,

kalau dah perempuan punya bende tu..faham-fahamlah

tak pasal baju, handbag, kasut , make up , krim muka, facial , bla..bla, bla...

kalau dah matang sikit, pasal tupperware, pinggan mangkuk corelle, periuk belanga pyrex....

tak pun pasal renovate rumah..

dan seterusnya

pasal anak-anak punya result, pasal kerja anak...cucu

lepas tu pasal sakit lutut, sakit tulang....( wei, ape kau membebel senah!)












eh, ape ramai-ramai nih. aku bukan boleh org ramai-ramai nih, sebab aku pun sibuk nak join sekali,
ya , saya busy body,  typical perempuan


Ini adalah prelove party di butik tersohor  di kalangan peminat-peminat blog dan vintage yang bertudung, Old Blossom Box Store , Seksyen 13, sangat dekat wei dengan rumah tumpangan aku..

Mentang-mentang ar korang banyak duit tak macam aku yang pokai nih, bebudak ni borong baju macam weh, ni baju  michael jackson masa buat video klip `Thriller' ! free wei, amik jangan tak amik.

Ya, saya pokai, dan tujuan utama saya bukan nak pergi rebut baju tapi sebab, saya nak jumpa Adriani Adnan dan other Scarflets.

Datang-datang tak bukak lagi, tapi ramai manusia stylo (oh, aku lah yang paling selekeh ayam) dah yang tunggu, terserempak lah dengan Lyna Kamal, jumpa dengan Jezmine

.
orang lain carik baju, aku carik makan.



 yummy


 yummy..yummy...


 yummy..yummy...yummy



baru ingat nak amik rupanya kena bayar, 
tak pelah , amik gambar jelah
sambil telan saliva. gulp~



yeah, mari berpura-pura mahu beli baju.




ayuni , nice skirt! :P


sapa suruh buat muka tak ayu, 
kan aku dah upload :P


with stylo AMI


aida  and kak nik yang baik dan jujur, buat muka boring
"banyaknya diaorang beli?"
"caner diaorang boleh nak beli baju macam tu?"


sorry kak nik,menjebakkan akak dalam situasi ini.

eh, mana Adriani nih?




yeah, akhirnya berjaya juga misi hari inih.
 beramah mesra ngan yanny yang sweet nih, dia pakai braces pink
oh, comelnye. engineer okay. salute sikit

aku yang tembam nak jugak pakai tudung syria, pastu menyesal sebab satu-satunya gambar dengan adriani ni jadik buruk , pastu belakangkan cahaya, pastu nampak macam perempuan nak pegi cek keadaan bayi dalam kandungan. pastu pegang plastik what?! kate takde duit ! (aku crop gambar nih)


Ya, saya tewas dengan nafsu yang satu ini! Loser!

Jumpsuit gedabak berharga RM45. 
(siap pinjam yuni 10 hinggit)
Pendapat rakan-rakan

aida : baju apa nih?
ika : apa pelik sangat baju mu nih. Aku tak pakai eh baju gini.

baiklah, mari buat baju tidur.
















the- munirah- bajet- comel

2 comments:

terima kasih sudi baca :D