Saturday, July 10, 2010

pertandingan oleh MiszLullaBy


 As salam

contest by miszlullaby
                       
entri ni pasal penyertaan pertandingan yang di anjurkan oleh miszlullaby 

Maka saya yang kurang kerja ini mahu menyertai pertandingan ini kerana

1.hadiah dia, dapat make up wei, dapatlah kiranya aku memiliki make up  sebab nak beli sendiri,   memang tak mampulah.

2. lepas tu die punye syarat ialah pasal gambar, iaitu gambar diri sendiri yang paling disukai dan diceritakan sebabnya untuk memikat  miszlullaby memilih gambar tersebut. Boleh letak berapa banyak gambar kerana beliau akan memilihnya.

    
huhu tapi inilah masalahnya, kerana saya amat kurang gambar sendiri yang proper, semua yang macam sengal jek. Lalu, saya terpikat kat gambar masa pergi Kedah, melawat rumah kelahiran Tun Dr. Mahathir dan gambar ini dicapture oleh bonda ku,




ni kira yang sopanlah


Saya suka gambar ni sebab masa ni, kat bawah rumah Tun, bonda ku penatlah bercerita betapa dia masa kecik naik basikal ni yang berkali ganda besar dari dia, ulang alik pergi sekolah sepanjang 7 km. Si anakanda ni sengih sambil excited posing kat atas basikal BMX Jaguar.

Saya juga suka gambar ni, sebab ibunda ku yang mentangkapnya dan ini dihalaman rumah Tun,  teruja dengan pokok tu. cantik tak..(hikhik)



saya pernah buat entri kat rumah tun di sini.

Untuk maklumat lanjut bagi menyertai pertandingan ini . Silalah klik di sini
Cepat! sebelum 30 Julai 2010

saya tag cdah... sape-sape pun boleh..saje jer letak si Wanda ni

md ::: ni pertama kali sertai pertandingan kat blog. semoga bertuah..=D

2 comments:

terima kasih sudi baca :D