Wednesday, July 14, 2010

jom join contest saya dan tudung syria!

As Salam

        Munamuni suka ke pontian,
        Ke pontian untuk bersukaria,
        Dia juga suka masuk pertandingan,
        `Jom join contest saya dan tudung syria'.

Ok, aku tahu memang out pantun tu, sebab tu tak amik sastera. Paham dah..

Walaubagaimanapun, patik dengan rasa berbesar insang (eh, ko ingat kau duyung aridinata) ingin menyertai pertandingan




yang dianjurkan oleh Rafflesia Collection.
beliau pemilik blogshop yang menjual segala tudung fesyen terkini dengan harga lebih murah dari biasa.

Antara koleksinya ialah:

 
pahsmina

chiffon shawl

jorjet shawl


 Gorgeous printed cotton shawl

dan macam-macam lagi.
Untuk tempahan sila ke RAFFLESIA COLLETION

Pertandingan ini memerlukan peserta meletak gambar sendiri yang memakai 
Tudung syria

Hadiah: 3 pemenang akan menerima hadiah dari koleksi Rafflesia Colletion

dan ini gambar mesra alam  saya di LADANG HERBA NASUHA





Ok, sila muntah hijau .


Untuk mengetahui maklumat lanjut mengenai pertandingan ini. Sila klik sini
Tarikh tutup: 8 Ogos 2010.
 Ok, pergi pakai tudung syria anda dan amik gambar kerana saya sedang tersipu-sipu malu nih.

md::: kekurangan kerja diteruskan.

No comments:

Post a Comment

terima kasih sudi baca :D