Tuesday, June 15, 2010

kurang kerja cari kerja

As salam


bila kurang kerja kita cari kerja walaupun sebenarnya banyak kerja yang boleh dibuat.
Tapi sebab , kurang rajin berminat maka buatlah kerja sebegini,

SAPU SAMPAH





ape hubungan lak dengan gambar cicak ni?



cari kerja dengan sapu sampah lepastu jumpa cicak mati belakang kerusi, inilah yang terjadi bila jarang-jarang kemas rumah ..kejung dah ar cicak ni, tinggal kuar bau bangkai jek.

KACAU ORANG


ni kamelia tengah tidur ..ade gak gambar mbah yot (moyang) budak ni tidur.. tapi takkan nak letak..ade aku kene kang.. tapi kalau budak ni caner lak, tak pe die mesti cool punya

kalau ambil gambar dia tengah dalam jamban tandas caner? dia marah tak




dia senyum jek =D




  macam gambar ni dia comot makan kerepek pisang (pisang!) tapi dia maintain senyum jek bila aku amik gambar. kiranya dia tak bolehlah marah bila dah besar nanti (kalau dia tahulah kewujudan blog ni)..kesian kan jadik budak kecik..

TANGKAP GAMBAR MAKANAN

walaupun takda lah istimewa sangat makanan tu takdelah cop ayam mahun steak ataupun lobster ...dekat The ship ke, Delicous ke, The Apartment tah mane-mane lagi tempat makan yang aku tak pernah pergi kan. tapi tetap jugak nak cari kerja dengan mentangkap gambarnya


   
istimewakan...pisang tanduk, cekodok pisang, pisang nangka (Pisang forever) kot tapi memang gelaplah kan warnanya versi Return to Africa 2010
kurang kerja saya diteruskan lagi dengan
MAIN MASAK-MASAK



 ya, aku tau agak pelik ya aku masak,(ikut pusingan jam dari kiri atas, jeli Peach, puding karamel (aku tau takda rupa pun)  dengan sayur bendi).
Oleh itu, kesianlah dekat saya dan bagi saya kerja bergaji ya..

 md::: rezeki setiap manusia tu berbeza-beza , begitu juga ujian, sama ada diberi kesenangan mahupun kesusahan.

2 comments:

  1. pndai la ko shoot haha ko jd photographer la ok x? ade gak gaji kalo ade photo shoot ngeh3 geram tol ngn kamelia aku dipanggilnyer antu hampeh tol sebab aku pernah buli die kot haha

    ReplyDelete
  2. haha..photographer?....aku kene kumpul duit beli kamera SLR lah camni...sekrang die dah tak panggil ko antu kot....die dah normal skrg..

    ReplyDelete

terima kasih sudi baca :D